Aysegul_my 29+3 olduk 3,5 kiloyla devam ediyoruz oda aç tartılınca bir kiloya yakın düşüyor bile doktor çok iyi diyor hemşire doğumdan sonra hamile kaldığın kilonun bile altına düşersin diyor ne güzel sağlıklı besleniyormuşsunuz ben onu yapamıyorum ama bebiş sağlıklıysa kilo almamayı kafanıza hiç takmayın zaten bu saatten sonra gram alsak bize değil bebişe yarar bence💕