minikcivcivim idrar da kalsiyum oksalatın yüksek çıkması ne demek hanımlar doktorum kalsiyum vitamini vermişti suda çözülen acaba ondan dolayı olmuş olabilir mi
Hm95 minikcivcivim benim kalsiyum oxalat değerim 700 lerde çıktı kum döküyorsun dedi doktorum bol su ve yürüyüş önerdi 1 aydır herhangi bir sıkıntım yok
minikcivcivim MervEliz13 günde 3 veya 3 litreyi geçtiği zamanlar oluyor canım ya bunun bebeğe bir zararı olur mu ?
MervEliz13 minikcivcivim benimde yüksek doktorum öyle demişti ama ben taş düşüren biriyim genelde yok bi zararı olmaz
minikcivcivim MervEliz13 her hangi bir tedavisi yok mu canım ? ayyy iyi bari ya bugün hafifi leke geldi yarın doktoruma gideceğim inşallah bir sıkıntı çıkmaz teşekkür ederim 🌸🧡
minikcivcivim MervEliz13 ya ben test sonucunu doktora attım bununla ilgili hiçbir şey demedi sadece hafif idrar yolu enfeksiyonu var dedi yarın bakalım ne diyecek
minikcivcivim Hm95 peki lekelenme felan yaptı mı bende sabah leke geliyordu progesteron aldım kesildi ama ne zaman kasık ağrım olsa leke geliyor doktora gidiyorum bebek ile alakalı değil diyor kum ile alakası olabilir mi
minikcivcivim Hm95 ya inşallah bende de düzelir gebelik olmasa sorun etmem ama bebek için endişe ettim. bilgi için teşekkür ederim 💐💐