hilal3594 ben 17. Haftada başladım progestan a 6. aya kadar kullandım. Zararı olan bir ilaç değil aksine bebeğin bulunduğu alanı rahatlatan bir horman ilacı… Ultrason muayenesi sonucunda bebeğinizi biraz aşağıda görmüş olabilir doktor yukarı çekmesi için vermiştir… O da bel ağrısı yapıyor çünkü.. doktorunuzun verdiği ilaçlara güvenin ve duzenli kullanın.. hepsi sizin ve minikğinizin sağlıkla kavuşması için çünkü 🥰