Fatmanu45 Bugün doktor kontrolüm vardı gittim doktor cuma günü alalım dedi 36+6 oluyo erken değil dimi çok korkuyorum
Burakipek Fatmanu45 bnce erken eger bı sıkıntı yoksa 38 hatta 39 olması gerekıyor tabı eger sıkıntı yoksa sızde bebekte
Fatmanu45 Sezeryan düşünüyorum enfeksiyon da geçirdim hastanede kaldım ama bilmiyorum doktor cuma gel alalım dedi çok korkuyorum