Eveett selam kizlar 🥳
Korundugum halde sürpriz bir şekilde hamile kaldığını öğrendim bu sabah..
Adet geçmişti 1 hafta eczaneden test aldım ve pozitif çıktı. Üzüleyim mi sevineyim mi bilmiyorum çünkü tamamen plansız bı gebelik. Daha şimdiden cevremd n duyduklarima inanamazsiniz 😔 ilk oğlum 4 yaşında ve 34 haft doğdu. Kızım 1.5 yaşında ve ona hamileyken rahim ağzı yetmezliği dendi v 20. Hafta da serklaj oldum ikisi de normal doğum.. ikinciden sonra sistorektosel ameliyatı oldum (idrar kesesi ve bağırsak son kısmı sarkması) bu arada hamileliklerimde clexane kullanıyorum doğuma kadar çünkü pıhtılaşma bozukluğun var. Aldırmayı düşündüm ama sonra o günaha giremiycegimi hissettim. Kendimi çok kötü hissediyorum nasıl yaparım bilmiyorum var mı aranızda böyle olanlar 😔 Allah hepimizin yardimcisi olsun.. Bu arada 25 yaşındayım 😔