esraEb benim bebeğim 12 günlük oldu hala zor kaldırıyorum. Kendini anne karnında zannediyor saf 😂😂😂 altını almak için açtığımda uyandığını farkettim. İlk önce zar zor kaldırıyorum bi memeyi tutuyor sonra orda uyuyakalınca altını alıyorum. Tekrar uyanıyor bu sefer diğer memeyi tutuyor. Öyle öyle idare ediyoruz. Ama çok yorucu gerçekten insan zaten emzirirken yoruluyor birde uyandıracağım diye ayrı yoruluyor. Böyle geçip gidecek zaman.. doktorumuz 4. Gününde mamaya başlatmıştı. Perşembe kontrolümüz var. Bıraktırır inşallah 🥰🥰