seymasbal Kızlar canım aşırı derecede meyve çekiyor ve gebelik şekerim olduğu için yiğemiyorum azz yesem ne olur yaaa akıl verin 😔
aysegulcaliskan Bende de gebelik şekeri çıktı diyetisyene yönlendirdi doktor oradaki planda ara öğünlerde hep meyve var fakat süt veya yoğurtla tüketilmesi öneriliyor meyvedeki şekeri anında dengeliyormuş. Ben mutlaka sütle tüketiyorum şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım ama yine de doktorunuza danışın mutlaka seymasbal
Dilogunes-1 Bende de var. Diyet yapamıyorum yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum nafile. Glisemik indeksi 50 den düşük olan meyveleri yiyebilirsin dedi doktorum. Tabii ki siz yine kendi doktorunuza danışın