CerenKonus1 Kızlar 30+1 deyim bugün bebeğin hareketlerin geçen haftaya göre daha azaldı normal mi yoksa acile gitmeli miyim
Gizem60 CerenKonus1 her zaman aynı olmaz zaten hareket ediyorsa sıkıntı yapma . Benim doktorum 2 saatte 6 hareketten az olursa gel demişti . Hareketlerini say . Kendini yorduysan o da etkiliyor bebeği
CerenKonus1 Gizem60 kendimi çok yormadım ama dün sabah kabusla uyandım çok ağladım rüyadan aşırı etkilendim ondan kaynaklıda olabilir mi