arsaynl inşallah tekrar olmamıştır bol bol su içip kendi kendine geçirenlerde varmış sizde için,ama ben geç kaldım sanırım.hamile olduğumu bilmeden enfeksiyon için tedavi vermişti başka doktor 2 farklı antibiyotik, ve 3 iğne bitirmiştim ilaçların bittiği ertesi gün 5 haftalık hamile olduğumu öğrenmiştim. Şimdi yine bebeğimle aynı dert yine ilaç. Üstüne plasenta sıkıntısı ve şiddetli baş ağrıları,halsizlik,iştahsızlık, şimdi lekelenme biter inşallah bu süreç.ilaçlar ne zaman etki göstermeye başladı kanamanız ilaçlar birince bitmiş miydi?