Kumru_6694 Merhaba 28. Haftadayım Dr muaneme henüz var ama tedirgin oldum. Sormak istedim. Bebiş hep kasıklarımda vuruyor hiç yukarı çıkmıyor göbek deliğime gelmesi gerek yazıyor nette, ama hep alt katta 🫢🫢 böyle olan var mı bir sıkıntı yaratır mı acaba
Selcanunal2004 Kumru_6694 merhaba doktorunuza gözüktünüz mü acaba ? Bende 27.haftadayız sürekli kasıklarımda hissediyorum haraketleri
tgbadlgzr Benim de şuan 23 haftalık bende hep kasıklarımda hissediyorum haraketleri, kafası vs falan göbek deliğinin oradaysa kasık tarafına gelen yer ayaklarıdır diye düşünüyorum 😂
Kumru_6694 Selcanunal2004 merhaba bi sorun yoktu bizde 32de kontrole gittim bebek dönmüştü o yüzden miş