Kızlar ne durumdasınız test yaptınız mı kan verdiniz mi ben cuma günü test yapmıştım ama kuruma çizgisi çıkmıştı geçersiz die attım ne adet bekirtisi ne hamilelik belirtisi hiç bişi yok ben de bir hafta öncesinden adet belirtileri başlardı şimdi hiç bişi yok bir daha test yapöadım açıkcası yapmaya da çok korkuyorum negatif çıkacak die sizler ne durumdasınız