Bagci01  Doktorum Pazartesi gel söylerim dedi merak ediyorum sizce cinsiyet ı ne?
Smyye0303 Bagci01 erkek gibi geldi banada bide çok erken tahmin etmesi bile doktorun sonradan değişme olasılığı yüksek . Bizede kız dedi 12 haftalık falan %75 dedi t resmen sonra 15 haftalık öğrendik erkek😅🤣
Dnmzzeda Smyye0303 Bende 3 hafta sonra tarama testine gideceğim 13 haftalık oluyoruz bi ümit söyler diye düşünüyorum doktorumda 16.haftada söylerim dedi erken söylese de acaba mı diye bekleyeceğiz 16-17 ye kadar artık 🤔☺️
Bagci01 Smyye0303 bu cumartesi gittim tahmini vardı net söylemem için haftaya pazartesi gel dedi hayır’lısı bakimm
Dnmzzeda Smyye0303 Aynen öyle tahmin de bile bulunsa Alışveriş için 16-17 ye kadar beklemeliyiz, sağlıklı aklı yerinde ve vaktinde gelsinler Allah kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🙏
Smyye0303 Bagci01 sağlık olsunda canm.ilk çocuğum erkek benimde 11 haftalıkken erkek dedi doktor hep erkek gitti değişmedi😁
Elif380 Smyye0303 herkes kız diyor yaa burada doktor kemik yapısı erkeğe benziyor dedi 13 haftalık tam 13+0 ölçüldü sat a göre 13+3