Bir-orhn Eceninnnesi bir kaç parça 0-3 ay zıbın tarzı şeyler aldım . Çok fazla biriktirme yapmıyorum ihtiyaç oldukça alma taraftarıyım ☺️
Nur_50 Eceninnnesi ben ilk doğduğunda kullanacağım hastane çıkışı ve 1-3 ay aldım genelde öyle alacağım 5 takım sonra duruma göre alırım. 2-4 ay zıbın alt üst set ve 4-6 ay zıbın alt üst set birde tulum var o kadar