Ben düşükten sonra 3. Adette korunmayı bıraktım ve o ay direk hamile kaldım canım. Kafa olarak rahattım açıkçası hiç düşünmedim spor felan yaptım adetim gecikince test yaptım çıktı. Mümkün olduğunca rahat olmaya çalışmalısın olur mu olmaz mı düşüncesini aklından çıkarmalısın.