-Zeynep301- Ocakta gelecek olan bebiş anneleri kaç haftaliksiniz? Biz bugün tam 20 haftalığız… Ve bu benim ikinci gebeliğim ilk bebeğim kızdı, Allah nasip ederse 2. De kız hem biraz sohbet hem de kız ismi önerelim birbirimize🤍🙏
siineem -Zeynep301- ya aynıyız 🥹 benimde ikinci kızım olacak kısmet olursa ve tam 20 haftalık olduk bugün ☺️ Nehir Eliz koymayı düşünüyoruz Allah nasip ederse 😇
Es23 -Zeynep301- Merhaba biz de 19 haftadayız erkek bebek bekliyoruz kızım olsaydı mihra ismini çok beğeniyordum
verammmm00 Ya benimde aynı 19+5 im bende bir kızım vardı ikinci kızım geliyor inşallah isim konusunda hiçbir fikrim yok henüz 🙈
Denizismail Benim ikinci gebeliğim ama mart doğumlu inş rabbim nasip ederse ilk oğlum erkek bakalım bunun cinsiyeti ne 25 gün var meraktan çatlayacam😍❤️
Karanfill -Zeynep301- bizde 20+3 üz. İkinci gebeliğim. İlk bebeğim kiz 2 yaşında buda kız 😊 ben ismini Meryem düşünüyorum. Yeni moda isimler hoşuma gitmiyor eskiler daha naif daha hoş geliyor kulağıma. Ama daha guzel bı isim bulursak onu da koyabiliriz. Hamileliğim şimdilik rahat geçiyor şükür inşallah böyle devam eder.
Ilba_34 -Zeynep301- 21+3 olduk bizde bugün oğluşum olacak inşAllah ilk gebeliğim heyecanla bekliyoruz 😁 iyiki yaz ayında doğum yapmamışım diyorum çünkü hamileyken bu haldeyse lohusalıkda düşünemiyorum bende Ocak doğumluyum annem kış doğumu çok rahat oluyor demişti bakalım deneyip göreceğiz inşAllah 😁🥹