Yesim_Ercan Sabahin ilk isiklarinda gozlerini acar acmaz happymom uygulamasindan bebegine bakan nsl olmus ne kdr buyumus diye mrk edip giren tek kisi benmiyim acaba😊😊😊cok sabirsizim bi an once bitesede 9 ay bebegimi kucagima alsam
Deletedmom344 Yesim_Ercan Bennn🙈🙈Bir de bir sürü uygulama indirdim hepsine tek tek bakıyorum şaka gibi nasıl geçecek bu 9 ay😂
Gulsummldr Yesim_Ercan amanin amanin 😊 sen birde kucagına al bakayım. Gözünü açtığın an düşünmeye başlıyosun 😊
Yesim_Ercan Deletedmom344 Deletedmom344 aynn bende simdi iki tane uygulama var her ikisinede bakiyorum hergun giriyorum uygulamalara bakiyom
Yesim_Ercan Gamzeli21 masallah rabbim saglikli sihatli ve sag salim kucaguna almayi nasip eder insalh mrk etme iki gunde gecer inslh
Gamzeli21 Yesim_Ercan insAllah canım cümlemizin zaman azalınca stres korku heyecan hepsi birbirine girdi
Yesim_Ercan Gulsummldr ☺☺☺ bilmiyorum artik hele bi aliyim kucagima ben bebekleri cok seven biriyim 24 saat kucagimda kalsin onunla ilgileniyim hic sikilmam hep oyle yapardim kucukken simdi ise kendi kanimdan canimdan bir parca ona ne yapicam allah bilir😁😁
oglummehmedim Bendede ayni 1hafta sonra bu saatlerde hastanede heyecanla bekliyor olucam yatisim yapilcak bende esimdr cok heyecanliyiz 🙂
Duyguanneoluyor Yanlız olmadığını bilmek güzelmiş saat 6.30 da kalkıyorum hazırlanıp arabaya binip arabayı çalıştırmadan ne kadar büyümüş ona bakıyorum bütün günüm kızımıı düşünmekle geçiyo sonra 😄😄😄
mineeeee Yesim_Ercan Bende bakıyorum canm.Bazen nasıl olacak .Kime benzeyecek düşüncesinden kafayı yiyecem 😔O yuzden fazla düşünmemeye calisiyorum