zlmchnklc Ay benim gibi olan var mı hanımlar ne akıntı ne nişan ne su ne yalancı sancı. Çatı muayenemde de eğri gibi bir şey dedi haftaya bakalım dedi normal doğum istiyorum ama ben
Sevgi56 zlmchnklc benimde hiç belirtim yoktu, birden sancıların başladı on dakikada bir ama çok hafif sancılardı. Sonra birden suyum geldi 😁 39+5tü benimde. Bende gecikecek diye düşünüyordum
yeninesilanne-99 zlmchnklc Doğuma 5 gün kaldı, 3 gündür nişanım geliyor, 2 cm açılmam var ama hiç sancım yok 😂
nebusss zlmchnklc 10 gun de benim var qra sira adet sancisi gibi karnimda oluyor geciyor insallah normal dogum olur
Sedanurumut 6 gün kaldı gece sancılarım var gündüz turp gibiyim nişan falan bende de olmadı henüz çatı darlığına da bakılmadi
zlmchnklc Sedanurumut sancı nasıl bi hissiyat, devlet mi özel mi gittiğiniz hastane muayene bu kadar geçe bırakmaz özeller
Sedanurumut zlmchnklc belimde ve karnimda adet olucakmisim gibi oluyor. Devlette ve özelde de kontrollerimi yaptırıyorum ikiside suyun gelirse nişan olursa bakılır dediler
zlmchnklc Emos93 39+0 mı oluyorsunuz bekledikçe uzuyor vakit kendimi bildim bileli hamileyim sanki 😂 inşallah sağlıkla gelsin hepsi
zlmchnklc Sevgi56 Ay benimde böyle olacak sanırım aniden gelecek kendi sancınızla mı doğurdun uz açıklık kendiliğinden mi oldu tamamen
Emos93 Sevgi56 gözünüz aydın sağlıkla büyüsün sancilariniz başladıktan sonra doğum kaç saat sürdü hemen mi gittiniz hastaneye
Sevgi56 zlmchnklc evet hafif sancıdan sonra suyum geldi, hastaneye gittiğimde açıklık 4 cmdi, üç saat sonra dokuz santim olmuştu
Sevgi56 Emos93 suyum geldikten sonra gittim, doğumum biraz uzun sürdü açılmam olmasına rağmen bebek tam olması gereken yere inmemişti