Bebis- ASLD en son 24 temmuzdu ama bişey yok test yaptım negatif 😁 adet olmayınca da sinir küpü gibiyim 😅
Aysegul-ucbh Bugün bemimde olmam gerekiyordu hala olan bişey yok çok da umutlanmak istemiyorum ama heycandan içim içime sığmıyorda 😍
ASLD Aysegul-ucbh ben bugün beklemiyordum düzenim şaştı. Bebek de istiyoruz nasıl olucak napıcam bilmiyorum. Folik asite başlıcam yarın
1prensesannesi__ Bebis- ay sen bensin kesinlikle 😂😂 gebelik düşünmeden bile adet gunlerimi sayar hazirlikli olur o gün olmazsam sinirlenip streslere girerdim simdi insallah olmamda hamilelik haber alirim diye bekliyorum 😂😂
Bebis- 1prensesannesi__ hayırlısı olsun inşallah benim daha küçük bebeğim var 6 aylık olacak doğumdan sonra düzensizleşti