Blackkcat Bende hiç öyle durum olmamıştı, sadece idrara çok sıkışıyordum o zamanlar baskı hissediyordum.. Ama başta riskli durumum yoktu, ondan olabilir. 2.trimestere balayı dönemi deniyor, o zaman bi enerji geliyor gebelere, belki düzelir o zaman 🤗 o sürekli yatma uzanma 32de bi başladı bende, azıcık ayaklarımı sarkıtayım dizden aşağım davul gibi şişiyor, ağrıdan basamıyorum resmen 🥲 her gebelik farklı canım 🥹 başta olmayan sonda bitirdi beni