Cicek1 Merhaba kızlar yarın doktorum ikili test için randevu verdi sizce yapmalı mıyım dığruluk payı değişebiliyor o yüzden kararsızım bana yardımcı olursanız sevinirim yapmalı mıyım sizce kızlar
gamzecgr Cicek1 zaten olasılık hesaplama testi yüksek risk olasılığı çıkarsa kesin tanı almak için yönlendiriyor doktor kesinlikle yapılmalı bence belirsiz bir şekilde beklemekten çok daha iyi duruma göre ilerlemek varken