Zehross03 Kızlar 34+5 im hiç sancım yok Ama üç santim açıklık var doğumu durdurmaya çalışıyorlar ciğer geliştirici falan vurdular Öyle bekleyen var mı 1-2 hafta daha
yenibirannis Zehross03 kg ne kadar cnm inş bekler bebişin biraz daha acılman olduğu nasıl anlasıldı çatı Muaynesi için erken değilmi
naz_mc Zehross03 canim telaslanma bol bol dinlen acikligi nasil fark ettiler sikayetin neydi acaba muayene yapma geregi duydular
neanladinyurdagull Zehross03 34.hafta aynı şekilde 3 cm açılmam vardı ve sancım vardı doğumhaneye yatısim yapıldı ciğer geliştirici vuruldum ilaç vs doğum durduruldu doktor 1 hafta beklersin bu şekilde anca dedi eve gönderildim 1 hafta sonra 35 haftalıkken suyum geldi mecbur doğurdum
nefessmommm Zehross03 kız aklım sende kalmıştı yeni postunu gördüm dualarım seninle gelecekse de sağlıkla al kucağına
Zehross03 neanladinyurdagull Bir hafta dursa 36 oluyor sizin sancınız varmış ben de oda yok bulunduğum şehirde hiçbir hastane küvezde kabul etmiyor Başka şehire sevk edeceklermiş
neanladinyurdagull nefessmommm Amin inşallah teşekkür ederim 2475 gram doğdu oğlum 2 gün kuvezde kaldı sadece oda ciğerlerinde ki suyu atsın ve rutin kontroller yapılsın diye 2375 gramla hastaneden çıkışı yapıldı.Suan 3 yaşında
neanladinyurdagull Xanimehin 2475 gram doğdu 2 gün kaldı kuvezde 2375 gram la hastaneden çıkış yapıldı erkek
yenibirannis Zehross03 inş gelmez kuzum sabreder biraz daha bnm arkadaşlar 5 cm açıkla 2 hafta durdu ☺ sağlıkla gelsin inş kg iyimiş zaten maşallah
neanladinyurdagull Zehross03 devlette doğum yaptım ben orada bebek kuvezi olmadığı için yakın bir özel Hastaneye gönderdiler hiç parada ödemedim çıkarken sigortamiz falanda yoktu
nefessmommm Zehross03 inşallah bekler canım sakin kalmaya çalış bebiş tetiklenmesin benim de bugün ağrım var yatıyorum yarın kontrolüm var diye acile gitmedim
G-dmrhnd64 Kızlar bende de açıklık falan yok ama benek baş aşağıda rahim ağzı uzunluğu biraz kısalmış fitil ve hap verdi bir sürü bu durumda olan var mı