Merhaba. Ilk gebeligimde son ayimda insulin kullandim. Normalde de gizli sekerim var diye biliyorum. Ailemde de diyabet var zaten. Bu gebeligimde de seker olcumu yaptirdim, evde olctugumde bazen yuksek cikiyodu kahvaltidan sonra. Hastanede ayildim bayildim ama sonuc negatifti, seker cikmadi. Ama ben her kahvalti yaptiktan sonra fena oluyorum. Arada olcup bakiyorum. Mesela bugun 3 4 dilim beyaz ekmek yedim sadece kahvaltida. 1.saat tokluk 202 cikti. 2. Saat 152. Internetten baktigimda yuksek oldugunu gordum. Sorum şu; dogum yapacagim doktora ilk kez gecen hafta gittim. 36+4te. Gebelik sekeri cikmadigini soyledim. Ama bu hafta kahvalti sonrasi yine kotu oldum. 37+4te carsamba gunu kontrolum var. Zorunlu sezeryanim. Gebelik sekeri olanlari 38de mi aliyolar ameliyata acaba? Bilginiz var mi? Sizce yuksek mi sekerim? Doktor alir mi doguma?