Kızlar ben köfte harcını buzluğa atmıştım dün çıkardım erisin yapayım diye dün öğlen çıkardım 3 satt kadar dışarıda kaldı eridi biz yemeği dışarda yedik o yüzden yapamadım bende normal dolaba koydum dondurucu tarafa değil yarın yaparım diye bugün akşam pisirsem bişey olmaz dimi dolapta soğukta duruyordu