Rbytkn Tugce-12 biz 11+2 tek yumurta ikizi aslında iyidim elhamdülillah ama iki gündür fena yorgunluk var halsizlik uyuklama hali hiç bsy yapamıyorum arada olur geçer diye düşünüyorum inşaAllah Allahım cumlesine yardım etsin 🌸
Tugce-12 Rbytkn amiiinnn İnşaAllah Allah razı olsunnn Rabbim İnşaAllah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻👼🏻🥰
Tugce-12 Fener1608 beta normaldi canım kalp atışına gidince 2 bebek gördük hamdolsun darısıı başına İnşaAllah 🥰
Fener1608 Tugce-12 Amin ben beta dan şüphelendim bat günü yaptım 328 çıktı 4 gün sonra doktorum yine istedi bugün yaptırdım 1100 lerde çıktı daha 4+4 günlüğüz 😂
Birikii 11 aylık olacak tek yumurta ikizlerim var. Hamilelik çok güzel geçti hiç bir sıkıntı yaşamadım. Tek gebelikmiş gibi yaşadım stresden uzak durdum. Sağlıcakla alın kucağınıza inşallah