Buse__ylmzz07 valla naparsan yap o gaz oluyor bacım😂 oğlum 52günlük şuan. Hipp in anne çayı var gaza o iyi geldi bizde. Kimyon falan tek başına aşırı acıydı içilmiyordu. Hippin çayında Kimyon rezene ve anason var. Gaza iyi geliyor üçüde öneririm. Gaz damlası başla derim. Sab simplex en iyisi tabiki bebekten bebeğe değişiyor ama en iyisi sab simplex. Onun dışında çorapsız tutma 🤦 ben başta hiç çorap giydirmiyordum. Havalar sıcaktı Müslin battaniye örtüyorum ama açıyordu onu
Ayaklarından üşütüyordu hep. Çorap giydirmeye başlayınca azaldı gazı. Onun dışında nohut, mercimek, fasulye gibi şeyleri yeme. Gazlı içecek kesinlikle içme mahvediyor çocuğu. Kendine komposto yap o iyi geliyor. Onun dışında bebek araban varsa hergün yürüyüşe çıkar. Bozuk yollar birebir gaz çıkarmaya 😂😂 bizimki dışarı çıkınca hem miss gibi uyuyor. Ben doğdu doğalı çıkarıyorum. Çıkarmadığım gün artıyor gazı bez değişirken arada sıcak suyla poposunu yıka ama o sıra karnına masaj yaparak yıka. Hızlıca ayaklarına çorap giydir ama üşütür yoksa.