Alposannesi14_ minikoannesi123 doğumdan 52 gün sonra falan oldum ama Bi kaç ay olamaması normal diye biliyorum
hayalim35 minikoannesi123 bn normal doğum yaptım kırkımın bittiği gün adet oldum hatta kırkımı çıkaracam dedi önce lavaboya gidiyim dedim baktım adet olmuşum 1 seneyi bile buluyor yani bnm eltimde sezeryan oldu 1 sene adet görmedi
minikoannesi123 Alposannesi14_ benim 2. Ay doldu 3.aya girdim. Bir ay daha bekleyip, doktora gidecegim. Hiçbir belirtim de yok
Blueberry0 Hatice_123456 1 sene olmaması zaten anormal olur :) Doktorlar bile en fazla 3 ay diyor :) Geçerse doktoruna danışması gereklı :)
Alposannesi14_ minikoannesi123 normal canım arkadaşlarım hep 7 8 Ay sonra oldular ben hemen oldum o ayrı
Masalada minikoannesi123 benim eşimin iş arkadaşının karısı bana gecen gün dedi ben daha olmamışım 7 aydır sezeryan olmuş doktor ona 1 yıla kadar normal demiş ama bir yılda fazla insan korkar hamilemiyim diye sürekli 🤦🏻♀️
Seval2468 minikoannesi123 ilk oğlumda 9 ay sonra oldum doktorumda gayet normal dedi emzirdigim için bakalım şuan 15 gün oldu doğum yapalı inşallah buda geç gelir