mmomssss K-1997 yaptım canım dün erken gebelik testi ama negatif yani kanda 13,37 test negatif ikiside aynı gün
mmomssss 1Anneadayiiii kız ben 10. Günü gittim işte dün 13,37 cıktı keske sende gitseydin gerçi ben yarın yine gidicem bakalım yükselmiş mi
1Anneadayiiii mmomssss erken gitmek istemiyorum kuzum ondan gitmedim beklemek istiyorum zor beklemek ama çok fena adet ağrılarım var şuan her an olabilirim yani o yüzden doktorun dedigi gün gitmek istiyorum
K-1997 mmomssss bende 7. Günümdeyim çatlama iğnesinden sonrası 7. Gün her gün sabah yapıyorum ben de sabırsız olanlardanım canım
mmomssss K-1997 bosuna yapma canım psikolojik kendini neden etkiliyorsun idrar hic yapma asla varsa bile cıkmaz 7. Gün cok erken benim catlatma ignesi olalı 12. Gündü aşılama 10. Gündü dün yani
mmomssss K-1997 doktorumla konuştum hemen sevinme dedi hatta 13,37 cıktıgı icin bakalım nereye yerleştiği önemli dedi bende o yüzden yarın yine gidicem bakalım insallah artmıstır
K-1997 mmomssss her türlü üzülüyoruz zaten ki değişen bişey olmuyor herşey nasip inşallah vardır senin
mmomssss K-1997 insallah canım hepimizin olsun burda yazalım 🥲🤲🏻 kötüyü cekme ben hic olumsuz düsünmüyorum hamileymisim gibi olumlama yapıyorum hep kendi kendime :)
merylii_ 1Anneadayiiii çok şükür tuttu dün kan verdim bende 15.gün işte bhcg 260.79 çıktı yarın tekrar kan verip yükselişine bakacak doktor. inşallah sende güzel haber al duamdasın haber ver mutlaka
1Anneadayiiii merylii_ Allah bin kere razı olsun Rabbım senide sağlıkla bebeğine kavuştursun inşallah sağ salim kucağına alırsın canım
1Anneadayiiii mmomssss Allah razı olsun canım kötü düşünmemeye çalışıyorum ama psikolojik olarak insan kendini tutamiyo rabbim hayırlısını versin inşallah verirse emanetim vermezse imtihanım artık 🤲
mmomssss 1Anneadayiiii Evet canım seni anlıyorum bende aynı durumdayım. Rabbim hayırlı zamanda versin. Bende simdi kan vermeye geldim. 🥲🥲
mmomssss 1Anneadayiiii çok sağol canım Allah razı olsun darısı sana insallah 🤲🏻🌸 49,14 olmus çok şükür 🤲🏻