Mmnj Mercimeek bende evet kullancam ama sanki hiç giyilmemis ve kimisinin etiketi duruyor daha oğlumun da zıbınları çorapları ve kıza uyumlu renk olarak kıyafeti var onları giydrim sağlıklı olsunda gerisi olur
KuzeyinAnnesi10 Mmnj inşallah canım benimde ilk çocuğum erkek hep cinsiyetsiz almaya çalıştım ileride de kullanırım hersey çok pahalı oluyor gün geçtikçe aldıklarım yerinde durmuyor göğüs pedi bile yıkanabilir aldım ki uzun süre kullanabileyim