znazli Bir tanidigim icin soruyorum arkadaslar. Eltisinin cocugunun ismi Alara , kendisi de Lara ismini cok onceden begeniyormus, sizce ayip olur mu Lara ismini koysa ?
KuzeyinAnnesi10 znazli tabi ki olmaz söyle olsa ayıp olurdu ama eşimin kuzeni asil ismini istiyormuş çocuğu olursa biz de işim ararken söyledi bende beğendim ama o koymak istediği için koymayı düşünmedim canım 😘 ama alarak ve lara farklı konabilir