happyson Bu haftaya giriş ile sabah mide bulantısı başladı yine. Kasıklarım da birkaç gündür adet ağrısı gibi bir ağrı var belimin de sağ tarafı ağrıyor. Belimi üşüttüm diye ağrıyor diye düşünüyordum ama kasıklarımdaki ağrı da günlerdir geçmiyor bugün biraz daha şiddetli gibi. 24 ağustosta kan idrar tahlili yaptırmıştım enfeksiyon yoktu. Ay ağrısı mı doğal mı bilen var mı ?
aslihangndz- Merhaba, Gebelikte bebek baskısından dolayı böbreklerde büyüme olabiliyor o da sırt bel böbrek ağrısı mide bulantısı yapıyor istersen bi doktorunla görüş seninde böbreklerine baksın yada üroloji bölümüne gitmeni tavsiye ederim
happyson aslihangndz- aa bir arkadaşımdan duymuştum evet olabilir. Bir anda başladı çünkü kontrolümde doktorumla görüşeyim çok teşekkür ederim☺️