Ben de tam 30+3üm :) Geceleri uyuyamıyorum uyusam da iki saatte bir uyanıyorum. En son 10 gün önce doktor kontrolüm vardı 35 cm 1350 gr çıkmıştı erkek bebeği bekliyorum. Hamileliğim kolay geçiyor diyemem mide yanması, nefes darlığı beni zorluyor :( hangi tarihte doğum düşünüyorsunuz eğer normali beklemeyecekseniz?