SemaSvariKolgu Merhaba Arkadaşlar, 39+3 günlük hamileyim sabah kaşık ağrısıyla uyandım tuvalete çıktığımda kanamam olduğunu gördüm Ebeme ve doktoruma yazdım fakat görmedikleri için hastaneye gittim hastanede ki ebe kontrol etti gelen nişanmış.Düzenli sancılarım çıktı fakat açılmam Yok.Nişan geldikten kaç gün sonra Doğum olur?Bilgisi olan paylaşır mı?
fatmff SemaSvariKolgu bol bol suquat yap canım merdiven in çık hareket halinde ol hemen olur acilman inşallah
SevdenurTirasci SemaSvariKolgu ben nişanı geldikten 2hafta sonra dogum yapan yazısıda okudum 1Gün sonrada 🤷🏻♀️