Kızlar o kadar kötü ki yattığım yerde sağımdan soluma bile dönemiyorum belimden kalça doğru indi yürüyemiyorum bile 34 haftalığım doktorum normal diyor magnezyum kullanıyorum hiç değişen birşey yok sizin bir yönteminiz varmı doğum çantamı hazırlayacağım yerimden kalkamıyorum öneriniz neler