e_blue_sky_a sevgigorgell 4.aydayim doktorum bitkisel olur dedi loreal inoa lle boyadık ama 1 tüpün fiyatı bile yüksek
Cekilmezbirkiz Oğlumda boyamıştım saçımı, bu sefer de boyadım paspal görünmekte psikolojime iyi gelmiyor bakımlı olmayı seviyorum hatta aklıma gelmişti boya alayımda bugün bi boyayayım diye 🤣
sevgigorgell e_blue_sky_a bende bakinayim bı sormadım hiç doktora aklımda oluyor gidince unutuyorum 😊