13+2 doktorum 16.haftada söylüyorum dedi. Ayy sizce ney cinsiyetii ilk gebeliğimm🥹🐣❤️
Bllackrosie kızce
Kimse yok muu😂😂
Kız gibi geldi bana 🌸
Minigiim-vebenn52 ayyy hadi inşallah 🥹🥹
edasontr hayırlısı inşallah kızçe istiyoruz sağlıkla gelsin🥹🩷🐣