Mikoosu Kızlar geç mi olur acaba genelde doktorlar herkese 38+ olarak vermiş ben bu sekilde istesem çok mu geç olur verir mi ki doktor
ikiprensannesi__ Mikoosu benim ikinci doğumum olacak nasipse ilkimi 38+2 de almıştı doktor şimdi 39+2 de alınacak
Sema166 Mikoosu İkinci doğumum. Bir aksilik olmaz ise 39+0 da olacak banada geç geldi ama doktor öyle dedi bakalım zaman neyi gösterir
Gulsahhh765 Hiçbir belirtiniz yoksa, bebek iyiyse, nst normalse tabiki verir doktor. Ben 39+1 de yaptım sezaryen doğum :)
Mikoosu Gulsahhh765 yani iki haftadır sancı çıktı nstde ama yalanci senci değil mi dedim evet dedi doktor
asyasemin Benimde 2. Olacak dr 39. Haftada alırız dedi. Geç değil. Hamilelik zaten 40 hafta olarak hesaplanıyor. Ama bizler biraz sabırsısız☺️
Burakipek Mikoosu benımde ılk gebelıgım de 37+6oldu özelde sımdı dewlette gıdıyorum 39+0tam banada gec geldı sankı ama nts bısey çıkmıyor sancım yok ama bulantı halsızlık asırı ödem var 37haftalıgım nasıl 39olcal bılemıorum 🥹
Tugbazdmr Mikoosu bence kimsenin doğum hikayesi dinlemeyin korkutmayın kendinizi veya beklentiye girmeyin. Kendi doğumuzun için olumlama yap 🥹🙏🏽 hayırlısı olsun