Brn_cnn babam şeker hastası olduğu için bende onun cihazı ile şu an ölçüm yapıyorum. Evet haklısınız sanırım dahiliye bölümüne gitmek gerekiyor direkt endokrin açılmıyor, oradan kayıt açılınca alabilirim. Öyle yapayom hem ona hemde diyetisyene yönlendirsin. Bende randevu bulana kadar dikkat edeceğim