Bahar6667 normal Bişey ilk gebeliğimde oluk olur olurdu benimde 4 buçuk aydan itibaren. ilk başta su gibi sonra sarıya döndü. doğumdan sonrada hemen güzelce emzirdim bebeğimi. bu hamileliğimde azcık sıvı geliyor yeni yeni sadece 9 ay olmama rağmen keşke ilki gibi olsaydı diyorum hatta