Gkcem9561 Normal bir durum benim 20. haftalardan beri geliyor 😅 Doktoruma sormuştum göğsümden süt geliyor sanırım diye normal demişti. Ama dediğiniz gibi öyle her zaman değil ara ara sıkmıyorum zaten asla. Doğumu tetikleyebilir diye. Ne güzel bol su içtiğinizi gösteriyor aslında. Bazen az su içtiğim günler oluyor o zaman gelmiyor hiç ama çok su içtiysem 3lt ve fazlası öne eğildiğimde dahi hemen akıyor 🤣 Doğumdan sonra da süt geleceğini gösterir mi bilemiyorum ama inşallah iyi gelir sütümüz. Ama şuan akan tam süt değil bence