Kızlar sabah 30+1 günlük hamileyim sabah kalktım karnım çok şiş ve gergindi nefes alamıyorum ayağa kalkınca çarpıntı giriyor karnımı ekliyorum semsert göbek deliğim daraldı haliyle karın büyüdüğü için ama o kadar sızlıyor ki anlatamam normal mi bu kadar gergin ve şişkin olması