yldrmmm bu uygulamayi bebegin qblasi olafak kullaniyorum . Annem 4. Gebeliginde ve 20+5teyiz . Annemle konustum yazdiginizi . Normal olabilir belirtilerin gunden gune farklilik gosterebilecegini soyledi. Kendisi de belirtilerin bazen kesildigini bazen azaldigini ve bazende cok arttigini soyledi. Yine de icinizi rahatlatmak amaciyla doktora gorunmenizi ve stres yapmamnizi onerdi. Umarim saglikla gelirr bebiss 🤍🌸