esinsoylarbatci Arkadaşlar 10haftalık hamileyim bez almaya başladık ama ben istiyorum ki ıslak mendilde stoklayayım sizce Molfix mi sleppy mi kararsız kaldım bir de bekledikçe kuruyor diyenler var başınıza böyle bir şey geldi mi
Kukulikukuli12 esinsoylarbatci ilk kızımda stok yapmamıştım ama suan yapıyorum bez ve ıslak mendil. Baby turco alıyorum ben her ay 12 li veya 24 lü. Beyaz sabun veya aloe veralı. Ters sekilde koyarsan kuruma yapmıyor. Zaten kutuda ters sekilde gelıyor ben direk kutuyla kaldırıyorum. 3.ayımdan itibaren başladım suan 26 haftalıgım
Birbahargunu Ben de kurudugunu duymuştum erken değil mi ben hiç ıslak mendil almadım bebek temizleme pamuğu alıp suyla kendim ıslatıp silmeyi düşünüyorum
esinsoylarbatci Birbahargunu Birbahargunu hemen almayacağım 1-2ay sonra alırım diye düşünüyorum malum herşey gittikçe ateş pahasına dönüyor.. ilk etapta zaten pamukla oluyor tabi ki ben sonraki süreç için alacağım tek alt değiştirme olarak düşünmeyin çocuklu evde ıslak mendil hayat kurtarıyor malum
esinsoylarbatci Kukulikukuli12 Kukulikukuli12 çok teşekkür ederim baby turco hakkında fikrim yok inceleyeceğim 🥰