berfintkn açıkçası ilk gebeliğim ve suan 37+3 deyim maalesef doğuma yorumlanacak hiçbir şikayetim yok, hurma yiyorum 1 haftadır her gün 5 er 10 ar tane, pilates topum var koltukta oturmuyorum pilates topunda hafif hafif zıplıyorum pelvis kemiğim acılsın tetiklesin vs diye, iki günde bir ilişkiye giriyoruz ay yok hiçbi belirtim😅 o canı isteyince gelicek . İlk erkek bebekleri de gününü sonuna kadar kullanır derler