aslanprenses_ Benimki 183 çıkmıştı doktorum sınır 180 bir tık üstündesin diyerek endokrin bölümüne yönlendirdi. Endokrin doktorum şeker ölçüm cihazı yazdı ve diyetisyene yönlendirdi. Diyet yaparak sabah, öğle, akşam aç-tok(ağzına ilk lokmayı aldıktan sonraki birinci saat) ve gece olmak üzere günde 7 kere ölçüm yapmamı istedi. Birkaç haftada gidip ölçüm sonuçlarımı gösteriyorum endokrin doktoruna, arada bi yüksek değer çıkıyor ama olur o kadar diyetle ve ölçümle devam dedi şimdilik.