CansuCaTurkmen ben 30. Haftaya kadar yapılıyor diye biliyorum. Şeker yüklemesine gerek görmüyorum senin için dedi doktor. O dedikten sonra öyle bi tatlı yedimki hep acaba mı diyodum dün sağlık ocağında açlık-tokluk ve son 3 ayın şekerine bakıldı çok şükür tokluk şekerim bile açlıkta çıktı. Ama baktırmasam acaba mı diye hep bi endişe olmuştu.