MehmedinZeynebi ben henüz 22. Haftadayım doğum konusunu o yüzden konuşmadık ben de sıradaki randevumda konuşmayı düşünüyorum zaten odadan çıkmadan bir sonraki randevuyu da planlıyoruz beraber yaklaşımı vs çok iyi çok hoşsohbet hiç panikletme vs gibi bir durum olmadı bana karşı anlatımlarında zaten baya da gebesi var maşallah geçen hafta bebeğimin eşinin biraz aşağıda olduğunu ama zamanla genelde yukarı çıktığını söyledi yani takip edeceğiz dedi bir arkadaşımın görümcesi de ona gidiyordu son ana kadar normal ilerlediler normal yapacaktı fakat son birkaç hafta annedeki kan pıhtılaşması va gibi durumlardan dolayı doğum için tıp fakültesine sevk etmek durumunda kaldılar orda sezeryan doğum oldu. Ama yani randevu bulabilirseniz tavsiye ederim denemenizi ☺️ ben de yakın arkadaşım da memnunuz en başından beri aramızda 1 ay var ona gidiyoruz, fiyatlar artırmış 19 ekimde muayene 795₺ doğum 17250₺ fiyat aldım