Esrac96 mont olmaz bence tulum tarzı birşey almak daha iyi olur gibi bnm de 25 aralık sonrası bekleniyor doğum ama pek çıkacağımı sanmıyorum kış boyu evde olurum büyük ihtimalle çünkü okulan giden iki kızım var bebekle birlikte 4 çocuklu oluyorum ileride😂 hiç çıkmam ama siz mont değil de tulum alın bence o daha sıcak ve rahat olur