Kızlar bebeğim 45 günlük hala hafif sarılık belirtileri var emmesi iyi sürekli uyumuyorda ama hala atamadı doktorlarda sıkıntı görmedi. Persmebe tekrar randevumuz var ama dün misafirlerim çok moralimi bozdu 45 günlük bebekte sarılık olmaz diye. Sarılık uzun süren var mı aranizda ne yapmalıyı. Fikirlere ihtiyacım var.