Merhaba
Geçen hafta pazartesi aşılama oldu,
Kasık ağrısı ve göğüs hassasiyetim devam ediyor şiddetli değil, fakat sormak istediğim aynı zamanda bacaklarım da çok ağrıyor üstleri böyle (et kesiği ağrısı gibi derler ya) öyle böyle olanlar oldu mu acaba ? Normal mi çatlatma iğnesi etkiis mi ? Özellikle 2 3 gündür bacak ağrılarım çok arttı merak ettim 🥺