Kızlar merhaba 14.haftada arttırdığı serklaj dikişini bugün 37+0 da anestezi olmadan aldırdım. Sabah yok gel dediler gittim direk doğumhaneye aldılar.önlük giyip bekledim.çatala oturttular. Doktorum spekulum ile açıp tentirdiyot ile yıkayıp dikişi kesip aldı. Sonra sargı bezi koyup bitirdi. işlem 10 dk sürmedi ama fazlaca canım yandı. Acı eşiğim düşüktür bundan da kaynaklı olabilir. Progestan ve nidicart kullanıyordum pazar akşamdan bıraktırdı artık kullanmayacağım. Hastane de bit kaç saat bekledik 2 cm açılmada kaldı rahîm ağzı.bir kaç saat bekledikten sonra eve gönderdi bol bol çömel kalk dedi. Biraz kanaman olabilir dedi.Su gelişi fazla kanama ritmik ağrı olunca arayacağım. Ben kurtuldum serklajdan Allah hala çeken arkadaşlarıma yardımcı olsun.